خریداری شده اصفهان دوشنبه هواشناسی وضعیت جوی

خریداری شده: اصفهان دوشنبه هواشناسی وضعیت جوی هوا استان اصفهان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی شگرد جریان انحرافی این است که راس جریان را بیمار روانی معرفی می‌کند تا او را از

مردم فراموش نکرده‌اند که این عنصرهای در هشت سال حاکمیت اجرایی مرتکب چه ظلم‌هایی شدند و جهت آن که در قدرت بمانند چه فتنه‌ها به راه انداختند و درنهایت گستاخی دیگر

شگرد جریان انحرافی این است که راس جریان را بیمار روانی معرفی می‌کند تا او را از

روزنامه جمهوری اسلامی: شگرد جریان انحرافی این است که راس جریان را بیمار روانی معرفی می کند تا او را از تعقیب قانونی مصون نگهدارند

عبارات مهم : اسلامی

مردم فراموش نکرده اند که این عنصرهای در هشت سال حاکمیت اجرایی مرتکب چه ظلم هایی شدند و جهت آن که در قدرت بمانند چه فتنه ها به راه انداختند و درنهایت گستاخی دیگران را فتنه گر نامیدند.

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان « آیا مصلحت نظام اینست؟» نوشت: نظر مسئولان نظام را در پاسخ به این سئوال عام و فراگیر که آیا به گروه انحرافی این همه میدان داده می شود تا هرچه می خواهند بگویند و به هرکس و هرچیز که می خواهند بتازند، نمی دانیم چیست. ولی این را می دانیم که مردم، این اوضاع را نمی پسندند و خواهان روشن شدن پاسخ این سئوال و سئوالات دیگری هستند که این روزها زبان به زبان، سینه به سینه و در فضای گسترده مجازی در گردش است.

شگرد جریان انحرافی این است که راس جریان را بیمار روانی معرفی می‌کند تا او را از

مردم می پرسند آیا با این افراد که این همه گستاخی نسبت به مسئولین نظام می کنند برخورد قانونی نمی شود درحالی که بارها دیده ایم افرادی که حتی کمتر از یک دهم این مطالب را گفته اند تحت تعقیب قرار گرفته و به زندان افتاده اند؟

می پرسند آیا مسئولان نظام، این افراد را نمایندگان ملت و زبان مردم می دانند که این ادعای آن ها را رد نمی کنند و به آن ها مجال ادامه تکرار این ادعاها را می دهند؟

مردم فراموش نکرده‌اند که این عنصرهای در هشت سال حاکمیت اجرایی مرتکب چه ظلم‌هایی شدند و جهت آن که در قدرت بمانند چه فتنه‌ها به راه انداختند و درنهایت گستاخی دیگر

اگر این افراد، نماینده مردم نیستند، آیا به آن ها اجازه داده می شود با چنین ادعایی اعلام نامشروع بودن بالاترین مقام قضایی کشور و غصبی بودن منصب وی را بکنند؟

چرا به پیامدهای چنین پرخاش هایی توجه نمی شود؟ مسئولان نظام انتظار دارند مردم بعد از شنیدن این مطالب راجع به قوه قضائیه، جهت این قوه جایگاهی قائل باشند؟

حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه را با توجه به اینکه رهبری داده اند، نامشروع دانستن این سمت جهت مدیر قوه قضائیه و غاصب دانستن او آیا اهانت به رهبری نیست؟

شگرد جریان انحرافی این است که راس جریان را بیمار روانی معرفی می‌کند تا او را از

اگر ادعای نامشروع و غصبی بودن حضور مدیر قوه قضائیه در این جایگاه درست هست، آیا او همچنان در این سمت حضور دارد؟ و اگر درست نیست آیا با کسی که او را غاصب و حضورش را در این جایگاه نامشروع می داند برخورد نمی شود؟

می دانیم که گوینده این مطالب، ادعاهایی که مبنی بر افشاگری علیه این و آن می کند را ابزاری جهت جلب افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر کارنامه پر از انحرافات خود و دار و دسته خود قرار داده است کما اینکه بعد از مهلت 48 ساعته هیچ حرفی جهت گفتن نداشت و مثل سال های حضور در مسئولیت اجرایی از در اختیار داشتن فهرستی از اسامی خلافکاران سخن می گفت و هرگز آن فهرست را ارائه نکرد و به همین جهت به آقای «بگم بگم» معروف شد. ولی آیا صلاح کشور و نظام است که این شخص به همان بازی «بگم بگم» ادامه بدهد و اذهان عمومی را دچار تشویش کند؟

مردم فراموش نکرده‌اند که این عنصرهای در هشت سال حاکمیت اجرایی مرتکب چه ظلم‌هایی شدند و جهت آن که در قدرت بمانند چه فتنه‌ها به راه انداختند و درنهایت گستاخی دیگر

در سطح منطقه و جهان، قلم ها و زبان های زیادی مشغول سمپاشی علیه نظام جمهوری اسلامی هستند. صاحبان این قلم ها و زبان ها بدون آنکه حتی یک ریال هزینه کنند، این روزها سوژه هایی را از زبان سران جریان انحرافی به دست می آورند که اگر میلیاردها دلار جهت به دست آوردن آن ها خرج می کردند موفق به این کار نمی شدند. آیا به مصلحت نظام و منافع ملی کشور است که اجازه استمرار این اوضاع داده شود؟

خود جریان انحرافی به مردم القا می کند که مسئولان از افشاگری عنصرهای این جریان می ترسند و راز و رمز سکوت و بی عملی آن ها در برابر این عنصرهای همین هست. این، یک شگرد است که جریان انحرافی به عنوان مکمل عملیات خود به آن متوسل می شود و البته تا حدود زیادی تاثیرگذار نیز بوده ولی آیا به مصلحت نظام است که به این جریان اجازه داده شود این شگرد اغواگرانه را، جهت رسیدن به نشانه شوم خود همچنان بکار بگیرد؟!

شگرد جریان انحرافی این است که راس جریان را بیمار روانی معرفی می‌کند تا او را از

شگرد اغواگرانه دیگر، سخنان یکی از مهره های جریان انحرافی است که راس این جریان را بیمار روانی معرفی می کند تا او را از تعقیب قانونی به خاطر سخنان مجرمانه اش مصون نگهدارد. مسئولان نظام جمهوری اسلامی در عین حال که نباید غیرعادلانه و غیرمنصفانه با کسی برخورد کنند، به این توصیه نیز باید توجه داشته باشند که افکار عمومی به خاص در لایه های پایین، ظرفیت محدودی دارد و افراد زیادی در جامعه وجود دارند که تحت تاثیر تبلیغات اغواگرانه قرار می گیرند و دروغ ها را باور می کنند. به همین علت باید در چارچوب قانون با افراد خاطی برخورد شود و به کسی اجازه سوءاستفاده داده نشود.

افراد صاحب تحلیل در جامعه ما می دانند که عنصرهای جریان انحرافی با به راه انداختن گرد و خاک هایی که این روزها شاهد آن هستیم درصدد سرپوش گذاشتن بر تخلفات خود هستند و امیدوارند بتوانند قوه قضائیه را با این فشارها وادار به عقب نشینی کنند. آن ها فکر می کنند با این سر و صداها و مخالف خوانی ها قهرمان می شوند و چه بسا که بار دیگر به قدرت برگردند.

این محاسبه، کاملاً غلط هست. لیکن مردم فراموش نکرده اند که این عنصرهای در هشت سال حاکمیت اجرایی مرتکب چه ظلم هایی شدند و جهت آن که در قدرت بمانند چه فتنه ها به راه انداختند و درنهایت گستاخی دیگران را فتنه گر نامیدند. امروز حتی کسانی که در آن هشت سال فریب این عنصرهای را خورده بودند نیز به ماهیت انحرافی آن ها پی برده اند و از آن ها اعلام برائت می کنند. به همین دلیل، حنای این افراد دیگر رنگی ندارد و جهت آن ها آرزوی بازگشت به قدرت یک آرزوی دست نیافتنی هست. کسانی که با این جریان منحرف همراهی کرده بودند، امروز به جای آن که دلواپس سرزنش افکار عمومی باشند، از وقت استفاده کنند و جهت منزوی ساختن این عنصرهای فتنه گر وارد صحنه شوند و بدانند که سکوت در برابر این جریان انحرافی با هر توجیهی که باشد به مصلحت نظام نیست.

واژه های کلیدی: اسلامی | مسئولان | قوه قضائیه | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه